A végén még nálunk is lesz BMW 1-es szedán?
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
Egyre szűkül a prémium- és a tömeggyártmányok közti távolság. Példák erre a BMW, a Mercedes-Benz és a Volkswagen egyterű kompaktjai – égbe szökő áraikkal együtt.
A 2-es sorozat Gran Tourer ugyanazt kínálja, mint az ötszemélyes Active Tourer, csak egy üléssorral tágasabb kivitelben.
A 2-es Active Tourer csak a kezdet volt, hamarosan érkezik a hétüléses változat, valamint SUV és sporkocsi is készül majd fronthajtással.
A bajorok első fronthajtású modellje nem csak hajtásláncával lóg ki a korábbi modellek sorából, hanem az egyterű felépítésével is, ami a BMW-sek szerint teljesen új célközönséget csábíthat a márkához.
Megkapta ugyanis az M-csomagot. A különleges kék szín, a sportosabb külső és az Alcantara belső jól mutat a 225i csúcsmodellen.
A 2-es sorozat Active Tourer valami egészen más, mint amit eddig a BMW-től megszoktunk, de így is borítékolható a sikere. Háromhengeres benzinmotorral is kapható lesz.
A Concept Active Tourer Outdoor egy tanulmányautó, ami előrevetíti a bajor márka jövőjét.